trešdiena, 2011. gada 30. marts

Mazie brīnumi, kafija un pārdomas...

Šos mazos brīnumus vakar atnesa Daniels.:))
Aizelsies iesteidzās istabā, viena roka aizslēpta aiz muguras... Un  tad ar nebēdnīgu smaidu tika parādīts, kas tajā slēpjas.:))

Mammu, tie Tev! 

Šis teikums no Daniela atskan diezgan bieži. Tas ir tik aizkustinoši un mīļi.:)) Viņā šīs un cita veida mīļuma izpausmes ir jau no agras bērnības. Un nav tā, ka kāds viņam tā speciāli būtu mācījis, vai stāstījis... Viņā šis mīļums vienkārši ir. Nu gluži tā pat kā sniegpulkstenīšiem baltā krāsa ziedlapiņās...

Ceru, ka tā būs arī turpmāk, un tad, kad paaugsies -  arī meitenes tiks lutinātas ar ziediem, mazām mīļdāvanām un citādām jaukām lietām. Un gan jau kāda daļa delverību arī saglabāsies, jo bez tām Daniels nebūtu Daniels:)))


Daniela  lutināšanu šobrīd izbauda Daniela mīļā skolotāja Anita:)))  
Vakar pat - nonākot veikalā pirmais jautājums bija - ja būs piekariņš ar skolotājas vārdu, mēs to nopirksim? :))

Reizēm viņš atnāk no skolas un saka, ka uz rītdienu ir vajadzīga šokolāde. Izrādās, doma ir to uzdāvināt skolotājai.:) Reiz  Daniels pamanījās uzdāvināt skolotājai šokolādi tā, ka viņa tā arī neatklāja, kurš ir šis dāvinātājs:)))  

Dažādas jaukas mīļdāvanas skolotājai Anitai ir tapušas keramikas pulciņā un  mājās...:)))

Nezinu kā būs nākamgad, kad skolotāja Anita audzinās citu klasi. Domāju, ka vismaz vienu delveri viņa starpbrīžos satiks diezgan bieži...


Tādas un citādas  domiņas ienāk prātā  brīvbrīdī izbaudot kafiju... 

Jā, kafija mūsmājās ir jauka ikdienas sastāvdaļa. :))
Man patīk balta - ar pienu, mīļotais vīrietis dzer melnu. 

Puiki kafiju mazliet ir pagaršojuši un  izbrāķējuši, pagaidām viņu favorīts ir karsts kakao ziemā, pavasarī bērzu sulas, vasarā pipamētru dzēriens ar citronu.:)) Nē, nu protams arī kola:D Tā der visos gadalaikos, tikai mūsmājās tā ir ļoti reti, jo pieaugušajiem nav īsti saprotams tās lielais derīgums bērna organismam:D

Kad gatavoju sev kafiju, jautāju mīļotajam vīrietim, vai arī viņš nevēlas krūzi kafijas. Reizēm viņš saka - man pus krūzīti, lūdzu!


Tad viņš dabū šo! :D

Ikdienā lietojam gan dabīgo kafiju, gan šķīstošo. 
Šķīstošo kafiju dzeram tad, kad nav laika gaidīt  uz kafijas automāta lēni pagatavoto kafiju, bet krūzi kafijas tomēr gribas:D 

Dzerot dabīgo kafiju pāri paliek kafijas biezumi.
Kafijas biezumus izmantoju kā skrubīti ejot dušā - reizēm tikai biezumus, citreiz tos sajaucu ar medu. Āda pēc tam paliek maiga un samtaina.

Reizēm kafijas biezumus uzsmērēju uz ādas un paturu dažas minūtes kā masku -  profilaktisks līdzeklis celulītam:D Turklāt izskatās, ka tiešām darbojas.


Jā, puķēm arī patīk kafijas biezumi, vairs neatceros, kur studiju laikā dzirdēju šo informāciju, bet savas puķes ik pa laikam palutinu ar kafijas biezumu devu. Ceru, ka viņas pašas man pa kluso nesāks gatavot kafiju pašlapīgi :D

Ja uzreiz nav paredzēts iet dušā, ne arī laistīt puķes, tad kafijas biezumus uzlieku uz tasītes, izžāvēju, pēc tam salieku biezumus burciņā. Man šim nolūkam patīk stikla Merild kafijas burciņas  - tām ir feins  stikla korķītis.



Laikam jāiet pagatavot viena krūze kafijas! :)))




7 komentāri:

  1. es neesmu kafijas cienītāja, labi ja reizi mēnesi izdzeru krūzīti. Bet pēc tāda jauka stāsta, laikam man ar viena derētu pagatavot. Ilgi ar nav dzerta, kādu mēnesi gandrīz :D

    AtbildētDzēst
  2. Kāda tev smuka kafijas krūzīte! Un tā puskrūzīte ir tāda mazāka? Pēc bildes grūti saprast?! Ko tu pēc tam dari ar tiem sakrātajiem biezumiem?

    AtbildētDzēst
  3. redz kā es kafiju, izrādās, nepavisam neesmu novērtējusi. Man vecmamma bija kafijatkarīga, man no tā palikusi bērnības trauma, ka šito gan man dzīvē nevajadzēs :D

    AtbildētDzēst
  4. :)) Inese, es sāku "kafijot" tikai studiju laikā:))) Bērnībā man mājās kafiju nelietoja nemaz.
    Tagad kafijas dzeršana man ir tāds mazs ikdienas rituāls labsajūtai.:)))

    Madara, tik ilgi kā Tu, es bez kafijas noteikti nevarētu iztikt! :)))

    Paldies, Dace! :)))
    Puskrūzīte vārda tiešā nozīmē ir puse no krūzes.
    Parastā krūze ir it kā pāršķelta uz pusēm - viena puse krūzei ir taisna, un tad rodas šāda puskrūzīte.:D
    Sakrātos biezumus vasarā lietoju istabas puķēm, vai vasarā āra puķēm.:))

    AtbildētDzēst
  5. "Reizēm viņš atnāk no skolas un saka, ka uz rītdienu ir vajadzīga šokolāde."...ko tik bērni neizdomā:) Bet nu dikti mīļi!
    Kafijas biezumi patīk arī tomātiem. Nu un man arī:)

    AtbildētDzēst
  6. Sveiciens Māmiņdienā!Esi pazudusi, Tevis pietrūkst....

    AtbildētDzēst
  7. Jā, Beetroot, bērni ir tik izdomas bagāti! :))) šķiet viņiem pilnas kabatas ar ašām idejām! :D
    Paldies par info! Pamēģināšu šādi pabarot tomātus:)))
    Biene! Mīļš Tev paldies!:))) Esmu atpakaļ:)))

    AtbildētDzēst