ceturtdiena, 2010. gada 11. novembris

Sākums:))

Esmu trīs bērnu māmiņa no Jūrmalas. Šobrīd mājās auklējot mazo meitiņu ir iestājies tāds rāmāks laiks, kad nav jāsteidzas uz darbu un var vairāk laika veltīt sev, saviem mīļajiem un lietām, kuras man patīk. Tāpēc arī "Ingas piezīmes" top tieši šajā laikā, kad ar prieku izbaudu katru dienu.:)
Man patīk kopā ar savējiem doties tuvākās vai tālākās pastaigās.Tajās prieku sagādā satiktie cilvēki, daba, senas mājas, draiski suņi, pašapzinīgi kaķi, smieklīgas vārnas....un, un, un...:)) Bieži pastaigās ejot paķeru līdzi fočiku, bet ne vienmēr sanāk tādas bildes, kuras man prieku dara. Labi apzinos, ka esmu tikai ceļa pašā sākumā...

Šeit viena bilde no Mērsraga. Mērsrags ir viena no man un manējiem mīļām vietām, kurā kārojas nokļūt vēl un vēl...Reizēm mēs mēdzam piecelties ļoti agri un braucam turp skatīties kā saule lec...

2 komentāri:

  1. Hi! Ι juѕt ωantеd to aѕκ if yοu ever haѵе any issues with
    hackеrs? My last blоg (wordρгeѕs) was hаcked and I ended up loѕing a few months οf harԁ work due to no data
    backuρ. Do you havе any methoԁs to ρrotect
    againѕt hасkerѕ?

    My web ρagе: grow breasts

    AtbildētDzēst
  2. Hey this іs somewhat of off topic but ӏ was ωondering if blogs use
    WYSIWYG editors or if you have to manually сode with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

    My weblog ... natural breast augmentation

    AtbildētDzēst